Kejohanan Merentas Desa
Monday 26 March 2012 | 22:48 | 0 comments



Assalamualaikum readers :) How's life ? Ok,let me continue in B.A.H.A.S.A ! Pada 24.03.2012 bersamaan pada hari Sabtu,saya telah menyertai Kejohanan Merentas Desa yang dianjurkan oleh pihak sekolah saya . Alhamdulillah,semuanya berjalan dengan lancar . Walaupun kepenatan yang tidak dapat digambarkan dengan kata-kata tapi saya tetap bersemangat dan bergembira untuk meneruskan acara larian tersebut. Bukan mudah untuk memperolehi kejayaan bukan ? Tapi satu usaha yang tinggi dan tidak putus dapat membantu kita untuk memperolehi sesuatu kejayaan,insyaAllah dengan izinNya :) Ianya adalah satu kebaikan bagi diri sendiri dan juga orang lain ! Saya akan cuba terapkan nila sebegini dalam diri saya . InsyaAllah ! Cukup di sini sahaja serba sedikit dapat saya kongsikan . Sebelum terlupa,tahniah kepada ahli rumah sukan Tun Teja termasuk saya kerana mengekalkan kedudukan pada tahun ini :D Alhamdulillah .. Terima kasih ^^ Lillahita'ala
-- Newer Post


About Affies Stuff Diary

Hello gais . I'm Farra . The owner of this blog . Keep calm and enjoy my story .



Template by Hana Min. Color codes from Color. Image taken from WeHeartIt.

All rights reserved by Farra ® 2012